Skip links

Επιστημονικά ατεκμηρίωτος ο διαχωρισμός των ακαδημαϊκών Τμημάτων σε «παλαιά» και «νέα».

Με ερώτηση του προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και Βουλευτής Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής, κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, τονίζει ότι είναι επιστημονικά ατεκμηρίωτος ο διαχωρισμός των ακαδημαϊκών Τμημάτων σε «παλαιά» και «νέα» και ζητά την ανάκληση της Υπουργικής απόφασης  και ουσιαστικό διάλογο και διαβούλευση με την ακαδημαϊκή κοινότητα.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Με έκτακτη απόφαση η Σύγκλητος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) εκφράζει τον έντονο προβληματισμό και την αντίθεσή της στην Υπουργική Απόφαση με αρ. 77275/Ζ1 (ΦΕΚ 2549/τ.Β’/25.6.2020) με την οποία ορίζονται οι νέες «Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των ΑΕΙ και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021».
Ο διαχωρισμός των ακαδημαϊκών Τμημάτων σε «παλαιά» και «νέα», δίχως απολύτως καμία τεκμηρίωση και μάλιστα ενώ είναι σε εξέλιξη η συμπλήρωση και υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων, γεννά ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα της «κατηγοριοποίησης» Πανεπιστημιακών Τμημάτων που έχουν τον ίδιο τίτλο και ομοειδή προγράμματα σπουδών.
Επειδή όλα τα «νέα» Τμήματα του ΕΛΜΕΠΑ έχουν Προγράμματα Σπουδών που έχουν εγκριθεί από τη Σύγκλητο και είναι αντίστοιχα με εκείνα των «παλαιών» Τμημάτων άλλων ΑΕΙ, και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις πολύ πιο σύγχρονα και αναλυτικά.
Επειδή είναι σαφές ότι η άρση της ακαδημαϊκής αντιστοιχίας των «νέων» Τμημάτων με τα «παλαιά» θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των «νέων» Τμημάτων, καθώς στη χώρα μας η ακαδημαϊκή αντιστοίχιση είναι προϋπόθεση για την επαγγελματική
Ερωτάσθε κα. Υπουργέ:
-Με βάση ποια επιστημονικά κριτήρια  προβαίνετε στον διαχωρισμό των ακαδημαϊκών Τμημάτων σε «παλαιά» και «νέα» και μάλιστα ενώ είναι σε εξέλιξη η συμπλήρωση και υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων;
-Προτίθεστε να ανακαλέσετε την Υπουργική απόφαση  και να προχωρήσετε σε ουσιαστικό διάλογο και διαβούλευση με την ακαδημαϊκή κοινότητα;

Μοιραστείτε:
Σχετικά νέα
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.
Explore
τράβα