ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κα Μ. Γιαννάκου
Με την έκρηξη της τεχνολογίας στα τελευταία χρόνια δημιουργούνται συνεχώς καινούργιες ανάγκες στον άνθρωπο, με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η εκμάθηση των νέων τεχνολογιών και μάλιστα από μικρή ηλικία. Το πρώτο αναγκαίο βήμα, για να γεφυρωθεί το χάσμα με την εξέλιξη της νέα τεχνολογίας, είναι η εισαγωγή στην εκπαίδευση ηλεκτρονικών υπολογιστών από το δημοτικό σχολείο, έτσι ώστε να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη χρήση τους, από μικρή ηλικία.
Στο πλαίσιο αυτό, ενώ ξεκίνησε μια προσπάθεια για την εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία δεν είχε την ανάλογη συνέχεια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν εξοπλιστεί με ηλεκτρονικούς υπολογιστές μόνο ορισμένα δημοτικά σχολεία από αυτά που εφαρμόζεται το ολοήμερο πρόγραμμα.
Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι το πρόγραμμα πληροφορικής στα δημοτικά έχει μείνει μόνο στα… χαρτιά. Οι δυσκολίες της κεντρικής διοίκησης να εντάξει δυναμικά την εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών από τις πρώτες βαθμίδες τις εκπαίδευσης, οδηγούν σε ελλιπή μόρφωση, όσο αφορά τις νέες τεχνολογίες.
Και ενώ το ενδιαφέρον των δασκάλων για επιμόρφωση στην πληροφορική έχει αυξηθεί, παρατηρείται το φαινόμενο οι δάσκαλοι να εκπαιδεύονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν υπολογιστές στα σχολεία τους για να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στα παιδιά.
Επειδή η πρωτοβάθμια εκπαίδευση χρειάζεται μια σειρά από αλλαγές και μάλιστα σε μεγάλο εύρος, για να μη φτάνουν τα παιδιά με πολλά κενά στο γυμνάσιο και
επειδή οι ήδη υπάρχοντες υπολογιστές δεν χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της διαχείρισης των πληροφοριών και για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μαθητών
Ερωτάται η κα Υπουργός
1. Τι προτίθεται να πράξει ώστε να εφαρμοστεί σωστά το πρόγραμμα πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία;
2. Ποια μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε τα δημοτικά της χώρας να αποκτήσουν περισσότερους, σύγχρονους υπολογιστές και να αναβαθμιστεί η εκπαίδευση των μαθητών στην πληροφορική;
Ο ερωτών Βουλευτής
Βασίλης Κεγκέρογλου