Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου έκανε την ακόλουθη δήλωση, με αφορμή την παράδοση του δρόμου Αρκαλοχώρι –Μάρθα:
“Μετά από αδικαιολόγητη καθυστέρηση πολλών ετών παραδίδεται ημιτελές το τμήμα Αρκαλοχώρι- Μάρθα του οδικού άξονα Ηρακλείου- Βιάννος που σχεδιάστηκε, μελετήθηκε και χρηματοδοτήθηκε αποκλειστικά από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ.
Κόβουν προεκλογικές κορδέλες για ένα τμήμα του έργου, το οποίο δίνεται στους πολίτες, μετά από ρεκόρ παρατάσεων και περιόδων στασιμότητας, την ίδια ώρα δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή κανενός κόμβου ούτε και κάποιου νέου τμήματος του δρόμου, η ολοκλήρωση του οποίου παραπέμπεται στις καλένδες, αφού η έναρξη του ΕΣΠΑ ( Δ ΚΠΣ) καθυστερεί επί δυόμισι χρόνια τώρα.
Η κυβέρνηση συνεχίζοντας τη γνωστή τακτική της αθέτησης των υποσχέσεων και της οικειοποίησης έργων του ΠΑΣΟΚ, προσπαθεί να ξεγελάσει τους πολίτες, οι οποίοι όμως γνωρίζουν πλέον την υποκριτική στάση της Νέας Δημοκρατίας και έχουν πειστεί ότι η μόνη λύση είναι η αλλαγή κυβέρνησης”.
Η αλήθεια για το οδικό έργο Ηράκλειο – Βιάννος
• Β’ ΚΠΣ διατέθηκαν 9 εκατ. € και κατασκευάσθηκαν 10 χλμ
• Γ’ ΚΠΣ διατέθηκαν το έτος 2000, 50 εκατ. € από κοινοτικούς πόρους
• Από εθνικούς πόρους την περίοδο 2000-2004, 30 εκατ. € για απαλλοτριώσεις
ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2003 ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ:
• ΑΓ. ΣΩΖΩΝ -ΑΛΑΓΝΙ (14ΧΛΜ) 20,5 εκατ. €
• ΑΛΑΓΝΙ –ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ (6ΧΛΜ) 8,8 εκατ. €
• ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ-ΙΝΙ (6ΧΛΜ) 10,2 εκατ. €
• ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΙ 1,5 εκατ. €
• ΜΑΡΘΑ- ΒΙΑΝΝΟΣ 2,9 εκατ. €
• ΜΕΛΕΤΕΣ 1,8 εκατ. €
Και είχαν πληρωθεί: οι απαλλοτριώσεις από Άγιο Σώζοντα μέχρι Μάρθα σε όλο το μήκος του δρόμου ποσού 33 εκατ. €
• ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΛΠ 1,4 εκατ. €
ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2004:
• Δημοπρατήθηκε το τμήμα ΙΝΙ-ΜΑΡΘΑ 11 εκατ. € ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2003 ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ
ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2004 ΔΗΛΑΔΗ είχαν διατεθεί από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ 90 εκατ. €
Από τα παραπάνω φαίνεται ότι τα κονδύλια που απατήθηκαν για την κατασκευή του έργου Αρκαλοχώρι – Μάρθα διατέθηκαν:
• Για το τμήμα Αρκαλοχώρι Ίνι από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή (καλοκαίρι 2003)
• Για το τμήμα Ίνι- Μάρθα τα κονδύλια που διατέθηκαν εξασφαλίσθηκαν από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή με το μπόνους που κέρδισε η περιφέρεια το Δεκέμβριο του έτους 2003
• Μετά την δημοπράτηση του έργου Ίνι Μάρθα δεν δημοπρατήθηκε στο άξονα Ηράκλειο Βιάννος κανένα άλλο έργο παρά το γεγονός ότι η παράκαμψη Αρκαλοχωρίου και η παράκαμψη Βιάννου είναι ώριμα έργα εδώ και καιρό για δημοπράτηση.
• Επίσης μέχρι σήμερα δεν κατέστη δυνατόν να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να συντελεσθούν οι απαλλοτριώσεις των κόμβων Αγ. Σώζωντας – Πεζά – Ίνι – Αρκαλοχώρι – Αλάγνι – Μάρθα προκείμενου να μπορούν να ενταχθούν σε πρόγραμμα κατασκευής.
Ας μας πουν λοιπόν πέρα από τη δουλειά των αρμοδίων υπηρεσιών να υλοποιήσουν αυτό το σχεδιασμό τι έπραξε 5 χρόνια τώρα η Κυβέρνηση Καραμανλή και η Περιφέρεια για το δρόμο Ηράκλειο – Βιάννος.