ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κα Μ. Γιαννάκου
Για την ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών προκειμένου για την πρόσληψή τους σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής για το διδακτικό έτος 2007-2008 το Υπουργείο εξέδωσε εγκύκλιο σύμφωνα με τη οποία καλούνταν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις, να υποβάλλουν αιτήσεις. Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι εκπαιδευτικοί με σεμινάριο εξειδίκευσης ή επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή ετήσιας διάρκειας προτάσσονται στον πίνακα, σε σχέση με τους μη έχοντες, μόνο όταν αυτά είναι πιστοποιημένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή έχουν υλοποιηθεί με προγράμματα του ΕΠΕΑΕΚ.
Επειδή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν έχει ακόμη πιστοποιήσει κανένα σεμινάριο εξειδίκευσης ή επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή,
επειδή υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι κάτοχοι ετήσιων προγραμμάτων στην ειδική αγωγή, που έχουν πραγματοποιηθεί από πανεπιστήμια της ημεδαπής, για τα οποία όμως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν έχει προχωρήσει σε πιστοποίησή τους
επειδή οι παραπάνω εκπαιδευτικοί στην προκειμένη περίπτωση χάνουν το δικαίωμα της προτεραιότητας που τους έδινε το προσόν αυτό και σύμφωνα με την εγκύκλιο μπορεί να προσληφθούν, αν δεν έχουν καλυφθεί οι θέσεις με τους έχοντες τα απαιτούμενα προσόντα, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι από τους πίνακες για τα σχολεία γενικής εκπαίδευσης, χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη εξειδίκευση που απαιτούν τα σχολεία αυτά, απορρίπτοντας στην ουσία νέους επιστήμονες που διαθέτουν τις γνώσεις και μπορούν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή και
επειδή διαπιστώνεται για μια ακόμη φορά η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται το σοβαρό θέμα της εκπαίδευσης των νέων
Ερωτάται η κα Υπουργός
Αν προτίθεται να τροποποιήσει τη συγκεκριμένη εγκύκλιο ώστε για το διδακτικό έτος 2007-2008, που το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν έχει πιστοποιήσει κανένα πρόγραμμα, να έπονται στους πίνακες κατάταξης, με τη σειρά που αναφέρεται στην εγκύκλιο, όλοι οι κάτοχοι σεμιναρίων εξειδίκευσης ή επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή ετήσιας παρακολούθησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που διαθέτουν τις γνώσεις να προσφέρουν στην εκπαίδευση