ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
ΙΑ’ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
ΣΥΝΟΔΟΣ Α’
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΓ’
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2005
Συζήτηση επί της αρχής της πρότασης νόμου "Ίδρυση και λειτουργία Εμπορευματικού Κέντρου και άλλων διατάξεων"
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Ο συνάδελφος κ. Βασίλειος Κεγκέρογλου έχει το λόγο.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, συζητούμε σήμερα στην Εθνική Αντιπροσωπεία μια ακόμα πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ, που συνεχίζει μέσα από συγκεκριμένα θέματα, για τα οποία παίρνει πρωτοβουλίες, να συμβάλλει αποφασιστικά στην προώθηση της αναπτυξιακής πορείας του τόπου.
Αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πραγματικά τους πολίτες, προτείνουμε λύσεις για τα προβλήματα του τόπου και συμβάλλουμε με κάθε τρόπο μέσα από την κοινοβουλευτική μας δράση στην ενεργοποίηση της Κυβέρνησης που αδρανεί για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες και αδιαφορεί για τα μεγάλα θέματα της χώρας.
Η Κυβέρνηση έχει πείσει πλέον και τους πιο δύσπιστους ότι την ενδιαφέρει μόνο ο επικοινωνιακός εντυπωσιασμός και ο ασφυκτικός έλεγχος κάθε πτυχής της δημόσιας ζωής. Ουσιαστικά για εσάς, κύριοι συνάδελφοι της Συμπολίτευσης, η αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών, των σημαντικών προβλημάτων κοινωνικών ομάδων, των μεγάλων εθνικών θεμάτων έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα.
Η Κυβέρνηση δυστυχώς, είτε καταστρέφει ό,τι θετικό έχει γίνει μέχρι σήμερα, είτε εκθέτει τη χώρα μας, όπως έκανε με την πλαστή δημοσιονομική απογραφή, βρίσκοντας ταυτόχρονα φτηνή δικαιολογία για την αθέτηση των προεκλογικών της υποσχέσεων, είτε τακτοποιεί λογαριασμούς, όπως έγινε με το βασικό μέτοχο, είτε απουσιάζει θορυβωδώς από όλα τα διεθνή φόρα που δίνουν σημαντικές ευκαιρίες προώθησης των εθνικών θεμάτων και των συμφερόντων των πολιτών μας.
Προεκλογικά είχατε υποσχεθεί ότι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός θα συμμετείχε στα ευρωπαϊκά συμβούλια και φόρα, προκειμένου να προωθήσει τα συμφέροντα των Ελλήνων αγροτών. Αντί αυτού διαπιστώνουμε ότι σήμερα τη χώρας μας στα ευρωπαϊκά συμβούλια την εκπροσωπούν υπάλληλοι του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης -ανώτεροι βέβαια- και στην καλύτερη περίπτωση ο γενικός γραμματέας.
Και ενώ οι αγρότες είναι στους δρόμους, λόγω των μεγάλων προβλημάτων που δημιούργησε η πολιτική σας, με τεράστιες οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις για το μέλλον, εσείς δεν τολμάτε καν να υποβάλλετε προτάσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως δικαιούμαστε ως χώρα και όπως έκαναν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα αναλώνεστε σε επικοινωνιακά τεχνάσματα εκτόνωσης της κρίσης.
Βέβαια έχουμε και ένα σημερινό παράδειγμα που είναι το φόρουμ του Νταβός, στο οποίο η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός απαξίωσαν να συμμετέχουν μαζί με τον Σιράκ, τον Μπλερ, τον Μπαρόζο και όλους τους άλλους ευρωπαίους ηγέτες, τους ηγέτες όλου του κόσμου και άφησαν ανοιχτό το πεδίο στον Ερντογάν να προωθήσει τις θέσεις του και τα συμφέροντα της χώρας του εις βάρος των συμφερόντων της Ελλάδας. Αντί να συμμετέχει σε αυτό το φόρουμ και μάλιστα με μια διευρυμένη αντιπροσωπεία…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Κύριε Κεγκέρογλου, θα μου επιτρέψετε ένα λεπτό; Αυτά έχουν καμία σχέση με το νομοσχέδιο που συζητάμε;
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Θα πω γιατί έχουν άμεση σχέση. Σε κομματική εκδήλωση…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Εγώ είμαι εδώ για να εφαρμόζεται ο Κανονισμός.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Η εφαρμογή λοιπόν του Κανονισμού λέει να στοιχειοθετήσω…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Λέει να μην απομακρύνεστε από το θέμα.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Όποτε έχω το λόγο, κύριε Πρόεδρε, πείτε μου.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Έχετε το λόγο, κύριε Κεγκέρογλου, αλλά ο Κανονισμός σαφώς ορίζει -και παρακαλώ όλους- να μην απομακρύνεστε από το θέμα. Και το θέμα είναι ένα συγκεκριμένο νομοσχέδιο και μια πρόταση νόμου, την οποία πρέπει να αναπτύξετε με όλη τη δυνατότητα που έχετε.
Δεν θέλω να σας διακόπτω, αλλά δράττομαι της ευκαιρίας να το πω για όλους. Εγώ ως Προεδρεύων δεν αισθάνομαι καλά όταν δεν επισημαίνω την αναγκαιότητα εφαρμογής του Κανονισμού, ούτε ενοχλούμαι από αυτά που λέτε προσωπικά, όπως ενδεχομένως να μου πείτε ή να σκέφτεστε. Από τη θέση αυτή όμως παρακαλώ να γίνει σεβαστή αυτή η παράκληση για την εφαρμογή του Κανονισμού.
Συνεχίστε, κύριε συνάδελφε.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Το θέμα λοιπόν και ο κανονισμός επιτάσσει η πρόταση νόμου να στηριχθεί από εμάς και να αιτιολογήσουμε γιατί πρέπει η Κυβέρνηση να την κάνει αποδεκτή. Γιατί τα προβλήματα τρέχουν, γιατί ο ανταγωνισμός σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο δεν περιμένει και δεν μπορεί να περιμένει εσάς να ετοιμαστείτε, να ετοιμάσετε νομοσχέδια προκειμένου να τα φέρετε στην Εθνική Αντιπροσωπεία.
Κύριοι συνάδελφοι της Συμπολίτευσης, να σέβεστε τις προτάσεις και την επεξεργασία που κάνει η Αντιπολίτευση και σας φέρνει στη Βουλή. Αντί να τις αξιοποιείτε, τις πετάτε στο καλάθι των αχρήστων.
Έτσι λοιπόν θα πρέπει εμείς να στηρίξουμε αυτή την υπεύθυνη αντιπολίτευση που κάνουμε, τις προτάσεις νόμου.
Να έρθω τώρα στο περιεχόμενο της συγκεκριμένης πρότασης νόμου, η οποία πραγματικά επισημαίνει ότι η αναβάθμιση του ελληνικού συστήματος των εμπορευματικών μεταφορών θα βελτιώσει και θα κατοχυρώσει το ρόλο της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο αφού θα εξασφαλιστεί με την εφαρμογή της, η ουσιαστική εμπλοκή σ’ αυτό. Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αποτελέσει έναν από τους βασικούς κόμβους του παγκόσμιου εμπορίου λόγω της θέσης της ανάμεσα στην Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική. Αλλά δεν είναι μόνο η Ελλάδα που έχει αυτή την θέση. Την έχει κι η Τουρκία. Και είμαστε ανταγωνίστριες χώρες. Έχει μεγάλη σημασία λοιπόν να συμμετέχουμε στο Νταβός και να προωθήσουμε τα συμφέροντά μας, σε αντίθεση με αυτό που κάνετε εσείς, να συμμετέχετε σε κομματικές εκδηλώσεις. Γι’ αυτό έχουν σχέση, κύριε Πρόεδρε, όλα αυτά που ανέφερα και δεν είναι άσχετα με το νομοσχέδιο.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Μην εκνευρίζεστε. Ήρεμα!
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε, μπορεί ο τόνος να είναι παραπάνω έντονος από ό,τι πρέπει, η ουσία όμως είναι αυτή και θα πρέπει να το αποδεχθείτε.
H αξιοποίηση των εμπορευματικών κέντρων θα δώσει μια δυνατότητα ακόμη παραπάνω από ό,τι έχουμε σήμερα για τη συμπίεση του κόστους μεταφορών σε σχέση με τα δικά μας προϊόντα και την προώθησή τους.
Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης σε σχέση με την ποικιλία των τρόπων μεταφοράς μέσω δικτύων υπαγορεύονται στρατηγικές ανάπτυξης με σύγχρονες και σύνθετες μεθόδους εφοδιασμού. Σήμερα είναι δυνατή με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η βελτίωση της αξιοπιστίας και η μεγέθυνση της ασφάλειας των μεταφορών. Η ανάγκη για ανταγωνιστικότητα απαιτεί τα μικρότερα δυνατά αποθέματα, αλλά παράλληλα απαιτεί και τη δυνατότητα κάλυψης της ζήτησης και της προσφοράς στον ελάχιστο δυνατό χρόνο και είναι προφανές ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει με τους παραδοσιακούς τρόπους μεταφοράς και αποθήκευσης.
Τα εμπορευματικά κέντρα θα ωθήσουν σε συνεργασία και συνέργια όλες τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, θα συμβάλουν στην περιφερειακή ανάπτυξη, θα συμβάλουν στη δημιουργία νέων πόλων για επιχειρηματική δράση και επένδυση και φυσικά θα εξασφαλίσουν νέες θέσεις εργασίας.
Εξασφαλίζεται επίσης η δυνατότητα για ενεργό ρόλο της αυτοδιοίκησης και όλων των φορέων, που θα το επιδιώξουν, μέσα στη λειτουργία των εμπορευματικών κέντρων.
Η λειτουργία ενός εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει την ανάπτυξη όλων των απαραίτητων υποστηρικτικών λειτουργιών για τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας μέχρι την τελική διανομή των εμπορευμάτων.
Η υλοποίηση αυτού του βασικού δικτύου των έξι εμπορευματικών κέντρων που προτείνεται με την πρόταση νόμου να γίνουν με συγχρηματοδότηση, αξιοποιώντας και τα χρήματα των ΠΕΠ, είναι εφικτή, ρεαλιστική και επιβεβλημένη, για να μην χάσουμε τους πόρους του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Στην πρόταση νόμου που συζητάμε υπάρχει και το άρθρο 14, με βάση το οποίο εγκρίνεται η βασική επιλογή για τη δημιουργία του νέου διεθνούς αεροδρομίου Ηρακλείου. Μετά από διαδικασίες και συζητήσεις χρόνων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σημερινό αεροδρόμιο Ηρακλείου ζητήθηκε από όλους τους φορείς, με ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ηρακλείου, η μετεγκατάστασή του μετά από εκπόνηση μελέτης που θα προσδιορίσει τη θέση του νέου αεροδρομίου.
Η τεχνική λύση που έχει μελετηθεί για την κατασκευή λοξού διαδρόμου στο υφιστάμενο αεροδρόμιο δίνει μεν λύσεις σε ορισμένα από τα προβλήματα που σήμερα αυτό αντιμετωπίζει, αλλά δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις μακροχρόνιες ανάγκες αερομεταφορών, όπως προσδιορίζονται από τις προοπτικές ανάπτυξης της Κρήτης σ’ όλους τους τομείς. Έτσι, το νέο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο που προτείνεται στο Καστέλι, με υψηλές προδιαγραφές, θα εξασφαλίσει λειτουργικές συνθήκες και χαμηλή περιβαλλοντική επιβάρυνση. Θα εξυπηρετεί την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση τουλάχιστον ως το 2020 και με σχετικά μικρό χρόνο κατασκευής.
Με το νέο αεροδρόμιο, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα πετύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση των τουριστικών περιοχών της ευρύτερης περιοχή του Νομού Ηρακλείου, θα έχουμε πλήρεις και σύγχρονες εγκαταστάσεις που εξασφαλίζουν ποιοτική εξυπηρέτηση των επιβατών. Αυξάνεται ο αριθμός των εξυπηρετούμενων επιβατών και γενικά καλύπτονται όλες οι ανάγκες.
Όλα όσα ανέφερα προηγουμένως, σε συνδυασμό με αυτά τα οποία ανέφερε ο συνάδελφος εισηγητής του ΠΑΣΟΚ κ. Μανιάτης, αλλά και οι άλλοι συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν, αποδεικνύουν την αναγκαιότητα αποδοχής της πρότασης νόμου που καταθέσαμε και ιδιαίτερα της διάταξης που αφορά την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλι. Σ’ αυτό άλλωστε συνηγορεί και ο Υπουργός Τουρισμού, που λίγες μέρες πριν δήλωσε στο Ηράκλειο ότι το αεροδρόμιό του είναι το χειρότερο της χώρας, παρά το ότι είναι το δεύτερο σε κίνηση σε όλη τη χώρα.
Ο τρόπος χρηματοδότησης της κατασκευής του αεροδρομίου που προτείνεται διασφαλίζει ότι η πρόταση είναι εφικτή. Επειδή είπατε ότι δεν δέχεστε την πρόταση νόμου που σας καταθέσαμε -δεν εξετάζω τους πραγματικούς λόγους που σας ωθούν σε αυτό, πέρα από τον εγωισμό ότι η Αντιπολίτευση νομοθετεί ουσιαστικά μέσα από τη μειοψηφία- θεωρώ ότι θα έπρεπε να αποδεχθείτε τουλάχιστον τη διάταξη για το νέο αεροδρόμιο και μάλιστα να προχωρήσετε πολύ γρήγορα στην κατασκευή του γιατί οφείλω σε αυτή τη συζήτηση να σας μεταφέρω εν συντομία τις απόψεις των τοπικών κοινωνιών.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)
Δώστε μου λίγο χρόνο και ολοκληρώνω, κύριε Πρόεδρε.
Ηράκλειο και Νέα Αλικαρνασσός: Οι φορείς και οι κάτοικοι της Νέας Αλικαρνασσού αλλά και της ευρύτερης περιφέρειας του Ηρακλείου είχαν σύσκεψη προχθές. Ζητούν τη μετεγκατάσταση. Θεωρούν ότι το θέμα έχει βαλτώσει και από το Μάρτιο θα έχουμε κινητοποιήσεις. Σας έχω καταθέσει και σχετική ερώτηση, κύριε Υπουργέ των Μεταφορών. Νομίζω ότι θα πρέπει να δείτε το θέμα, γιατί θα έχει αρνητικές συνέπειες στον τουρισμό.
Καστέλλι και ευρύτερη περιοχή, περιοχή που καλείται να υποδεχθεί το αεροδρόμιο: Οι φορείς και οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής διαβλέπουν τη νέα αναπτυξιακή πορεία που θα έχει η περιοχή τους με τη δημιουργία του νέου διεθνούς αεροδρομίου, αλλά θέτουν ορισμένες προϋποθέσεις στη διαδικασία και ασφαλώς ζητούν τη διασφάλιση της ορθολογικής ανάπτυξης της περιοχής με την υλοποίηση παρεμβάσεων χωροταξικού και οικιστικού σχεδιασμού και τη διασφάλιση από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Και επειδή κανένα αναπτυξιακό έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς επιπτώσεις, τουλάχιστον αυτές οι επιπτώσεις να είναι οι λιγότερες δυνατές και αυτοί που κάθε φορά υφίστανται επιπτώσεις από τη λειτουργία ενός αναπτυξιακού έργου να έχουν και το ανταποδοτικό όφελος.
Ολοκληρώνω λέγοντας ότι στη διακήρυξη του έργου ως προς τις διατάξεις, το περιεχόμενό τους αλλά και ως προς το χρόνο θα πρέπει να γίνει σεβαστή η άποψη της τοπικής αυτοδιοίκησης και ιδιαίτερα του Δήμου Καστελλίου. Υπάρχει και το Τυμπάκι και η ευρύτερη περιοχή: οι φορείς και οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν την αξιοποίηση των υποδομών και εγκαταστάσεων στο αεροδρόμιο Τυμπακίου, σε σχέση κυρίως με αερομεταφορές αγροτικών προϊόντων και όχι μόνο.
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΠΑΣΟΚ)
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Είναι εύκολο να διακόψεις έναν Βουλευτή από την Κρήτη που μιλά με τόσο πάθος για την περιοχή του; Πολύ δύσκολη υπόθεση!
ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ
Το λόγο έχει ο κ. Κεγκέρογλου.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Η Συμπολίτευση, όταν αδυνατεί να αντιπαρατεθεί με επιχειρήματα, με απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα και για τα συναφή θέματα, καταφεύγει στην ορθογραφία και στο συντακτικό.
Αντίθετα, επέπληξαν οι συνάδελφοι και ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης και εμένα και άλλους συναδέλφους που αναφερθήκαμε στο ζήτημα των αγροτών και στο ζήτημα που έχει να κάνει με την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας και την παγκοσμιοποίηση. Αν τα αγροτικά προϊόντα δεν έχουν σχέση με το κόστος μεταφοράς, δεν έχουν σχέση με τα εμπορευματικά κέντρα, τότε τι να περιμένουν αυτοί οι δύσμοιροι αγρότες από εσάς σε σχέση με τη λύση των προβλημάτων τους; Αυτό δεν το έχετε αντιληφθεί και απαγορεύετε ουσιαστικά να συζητήσουμε το πρόβλημα των αγροτικών προϊόντων σε σχέση με το κόστος μεταφοράς.
Το δεύτερο που δεν περίμενα να ακούσω και νομίζω ότι δεν δικαιούστε ως Κυβέρνηση να το αγνοείτε ή να μην το λαμβάνετε υπόψη σας είναι ότι στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, στην οποία ζούμε, πρέπει να εκμεταλλευόμαστε όλα τα διεθνή fora, το κάθε βήμα σε ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο από όπου μας δίνεται η ευκαιρία να προβάλουμε τις θέσεις μας, τις απόψεις μας και να διασφαλίσουμε τα συμφέροντα της χώρας. Αυτή, λοιπόν, η αναφορά στο Νταβός έχει άμεση σχέση με την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας και τη θέση της Ελλάδας. Αν δεν θέλετε να ακούγονται όλα αυτά για την Κυβέρνησή σας, να μην απουσιάζετε. Να συμμετέχετε.
Δεν μπορεί όμως επιδεικτικά να συμμετέχετε σε κομματική εκδήλωση και να λέτε ότι είναι υποβαθμισμένο το Νταβός φέτος και γι’ αυτό δεν πάμε.
Αναφέρθηκα σε όλα αυτά και σαφώς στην πρόταση νόμου και πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει μέσα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του, με προτάσεις νόμων, να σας ωθεί να ασχοληθείτε με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών, με την αναπτυξιακή πορεία του τόπου. Και το έχει καταφέρει -ασχέτως που δεν το παραδέχεστε- και με την πρόταση νόμου για την ίση μεταχείριση των πολιτών, που κατατέθηκε και αμέσως μετά συνήλθατε στο συγκεκριμένο θέμα και καταθέσατε νομοσχέδιο. Το ίδιο κάνετε τώρα και με τα εμπορευματικά κέντρα, το ίδιο με νομοσχέδιο για τον τουρισμό, μετά από την πρόταση νόμου, που ήδη συζητείται στην αντίστοιχη Επιτροπή, για τις ιαματικές πηγές και τις εξειδικευμένες μορφές τουρισμού.
Και πραγματικά, ο κόσμος, οι πολίτες όχι μόνο βλέπουν με θετικό μάτι αυτές τις πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ, αλλά επιζητούν αυτή η τακτική, αυτή η κοινοβουλευτική μας δραστηριότητα να γίνει εντονότερη ούτως, ώστε να δουν και μια Κυβέρνηση, η οποία θα μπορεί να ασχοληθεί με τα προβλήματα τα καθημερινά.
Τελειώνοντας, κύριε Πρόεδρε, θεωρώ ότι μπορεί να χρειάζεται γενναιότητα, για να παραδεχθεί μια Κυβέρνηση ότι η Αντιπολίτευση την ξεπερνά, τουλάχιστον σε ορισμένα σημεία που έχουν να κάνουν με τα προβλήματα του τόπου, όμως δεν μπορεί πραγματικά -και το επαναλαμβάνω- την κάθε πρόταση, η οποία κατατίθεται, να μην την αξιοποιεί, να την πετά στο καλάθι των αχρήστων και να θεωρεί ότι γίνεται μόνο για αντιπολιτευτικούς λόγους. Δεν γίνεται γι’ αυτό. Αυτός είναι ο ρόλος μας εδώ.
Και δέχομαι, στο βαθμό που αφορά μόνο την απόκτηση εμπειρίας, τις παραινέσεις του Υπουργού, αλλά θέλω να του πω ότι αυτή η απόκτηση της εμπειρίας τουλάχιστον εμένα προσωπικά δεν θα με κάνει να αποστώ καθόλου, μα καθόλου από τις απόψεις και από τη δύναμη, με την οποία πρέπει να στηρίζω αυτές τις απόψεις, που πιστεύω ότι είναι προς όφελος των πολιτών και του τόπου.
Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Σωτήρης Χατζηγάκης): Ευχαριστώ, κύριε Κεγκέρογλου.