Skip links

Στην πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ παραμένει η Ν.Δ για τον ΒΟΑΚ

Στην πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ παραμένει η Ν.Δ για τον ΒΟΑΚ  με τριχοτόμηση και χωρίς συνολικό σχεδιασμό αλλά και με  επιπλέον διόδια για να καλυφθεί το χρηματοδοτικό κενό.
 
Στην Ολομέλεια της Βουλής, συζητήθηκε η  επίκαιρη ερώτηση του Γραμματέα της Κ.Ο Κινήματος Αλλαγής και βουλευτή Ηρακλείου Βασίλη Κεγκέρογλου για το Βόρειο Οδικό άξονα Κρήτης.

Ο κ. Κεγκέρογλου τόνισε ότι μετά τις Κυβερνητικές ανακοινώσεις για τον ΒΟΑΚ και τις ενημερωτικές συναντήσεις έχει προκύψει μια σειρά ερωτημάτων για:
α) την έλλειψη συνολικού σχεδιασμού, όχι μόνο όλου του ΒΟΑΚ από Κίσσαμο έως Σητεία αλλά και για το οδικό σύστημα Κρήτης,
β) τα τμήματα του ΒΟΑΚ με νέα χάραξη που μειώθηκαν στο ελάχιστο,
γ) την σύνδεση του ΒΟΑΚ με το διευρωπαϊκό δίκτυο, τους κόμβους, τις παρακάμψεις πόλεων κλπ,
δ)την σύνδεση του νέου Αεροδρομίου με τον νότο της Κρήτης,
ε) τα ασαφή χρονοδιαγράμματα, την έλλειψη μελετών για πολλά τμήματα καθώς και την χρηματοδότηση τους.
Στη συνέχεια ο κ. Κεγκέρογλου εγκάλεσε την Κυβέρνηση καθώς είναι γνωστό ότι από το 2012, εννιά χρόνια τώρα, εκτός από τα 60 χλμ αυτοκινητόδρομου που κατασκευάστηκαν , δεν έχει δημοπρατηθεί κανένα νέο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης και έχει ροκανιστεί κυριολεκτικά ο χρόνος από τη σημερινή αλλά και  από την προηγούμενη  Κυβέρνηση.
Ο κ. Κεγκέρογλου άσκησε κριτική στη Κυβέρνηση γιατί ακολούθησε  την πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ με την τριχοτόμηση του έργου και το χρηματοδοτικό κενό που προβλέπεται να καλυφθεί με διόδια. Αναφέρθηκε στη συνταγματική επιταγή για την ιδιαίτερη μέριμνα για τα νησιά, επισημαίνοντας ότι τα διόδια (αν πρέπει να υπάρχουν) πρέπει να είναι για τη συντήρηση και όχι την χρηματοδότηση της κατασκευής του έργου, υπενθυμίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποκριτικά έλεγε ότι  διόδια θα υπάρχουν μόνο για τους τουρίστες ενώ η Νέα Δημοκρατία δεν ξεκαθαρίζει ούτε το ύψος τους αλλά ούτε και σε τι θα αφορούν.

Μοιραστείτε:
Σχετικά νέα
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.
Explore
τράβα