Το υψηλότερο κόστος μεταφοράς αγαθών από και προς την Κρήτη, όπως δείχνουν όλα τα πραγματικά στοιχεία, είναι περίπου 50% μεγαλύτερο σε σχέση με την αντίστοιχη μεταφορά σε ίση απόσταση στη ξηρά και έχει ως κύριες συνέπειες:
1. Να επιβαρύνονται υπέρμετρα τα προϊόντα που μεταφέρονται από και προς την Κρήτη και να επιβαρύνονται οι καταναλωτές, όλες οι οικογένειες και οι επιχειρήσεις, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τις αυξημένες τιμές των καυσίμων και
2. Την μείωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων που παράγονται στη Κρήτη και αναζητούν αγορές στην ηπειρωτική χώρα ή το εξωτερικό.
Μετά την επιμονή της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας να αρνείται την ένταξη της Κρήτης στο Μεταφορικό Ισοδύναμο και τη συνεχιζόμενη αδιαφορία του Πρωθυπουργού, οφείλουμε όλοι όσοι εκπροσωπούμε τους Κρητικούς σε όλους τους θεσμούς, να πάρουμε θέση και να συντονίσουμε τη δράση μας, ώστε να σταματήσει η αδικία και να ενταχθεί η Κρήτη στο σύστημα επιδοτούμενων μεταφορών που ξεκίνησε από την 1η Ιανουαρίου 2019.
Στο πλαίσιο αυτό, συναντήθηκα σήμερα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Μανόλη Αλιφιεράκη και τα μέλη κ.κ. Σμυρνάκη, Φασουλάκη, Σφυρή, Φραγκάκη, Καδιανάκη όσο και με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών & Εμπόρων Νομού Ηρακλείου κ. Χαράλαμπο Λεκάκη και τα μέλη κ.κ. Λειβαδιωτάκη, Παραγιουδάκη, Ψαράκη, Χατζηνικολάου, τους οποίους ενημέρωσα για τις μέχρι τώρα εξελίξεις για την Εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου και αντάλλαξα απόψεις για την ανάγκη του συντονισμού των ενεργειών μας.
Τις επόμενες μέρες θα συνεχίσω τις συναντήσεις και με εκπροσώπους άλλων φορέων της Κρήτης.