Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Στην πορεία, επειδή παρουσιάστηκαν προβλήματα με τις φορολογικές δηλώσεις, δόθηκε μια παράταση της υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων έως τις 14-06-2017.
Οι ενδιαφερόμενοι – αιτούντες στη συνέχεια, έπρεπε να εκτυπώσουν την ηλεκτρονική τους αίτηση και μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά τους, να τα αποστείλουν συστημένα ή με κούριερ στις αντίστοιχες διευθύνσεις της ΕΕΤΑΑ ανά Περιφέρεια που ανήκουν.
Στις 27-06-2017 αναρτήθηκαν οι πίνακες μοριοδότησης, οι οποίοι σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, αδικούν πάρα πολλούς αιτούντες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα-καταγγελία αποτελεί περίπτωση δύο γονέων, οι οποίοι κατέθεσαν όμοια βεβαίωση του ίδιου ασφαλιστικού φορέα και ο ένας μοριοδοτήθηκε ενώ ο άλλος όχι.
Επειδή επικρατεί αναβρασμός και έντονη ανησυχία σε πάρα πολλές οικογένειες, για την ορθότητα των αποτελεσμάτων μοριοδότησης των αιτήσεων του ΕΕΤΑΑ
Επειδή η περίοδος των ενστάσεων επί των αποτελεσμάτων μοριοδότησης λήγει στις 30-06-2017 και
Επειδή σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΕΤΑΑ έχει αυξηθεί κατά 10% ο αριθμός των αιτούντων συγκριτικά με πέρυσι, με ότι αυτό συνεπάγεται
Ερωτάστε κ.κ. Υπουργοί
1. Έχετε λάβει γνώση των παραπάνω; Πως προτίθεστε να εγγυηθείτε την ορθότητα των αποτελεσμάτων μετά και τις ενστάσεις;
2. Τι προτίθεστε να πράξετε, ώστε να αρθούν τυχόν αδικίες αναφορικά με τη μοριοδότηση και να διασφαλιστεί η διαδικασία, ώστε όλοι όσοι έχουν τα απαιτούμενα μόρια για την εισαγωγή του παιδιού τους σε βρεφικούς, βρεφονηπιακούς, παιδικούς σταθμούς, βρεφονηπιακούς σταθμούς ολοκληρωμένης φροντίδας, ΚΔΑΠ είτε ΚΔΑΠ-ΜΕΑ να ικανοποιηθούν;
3. Τι θα πράξετε για τα παραπάνω παιδιά, που έχουν ζητήσει μια θέση;