Με ερώτηση του προς τo Υπουργείo Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο γραμματέας της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, ζητά την άμεση κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών για την ομαλή λειτουργία όλων των σχολείων του Ν. Ηρακλείου.
Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, τα κενά στο σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μόνο στο Νομό Ηρακλείου αγγίζουν τα 1.300 αναφορικά με τις θέσεις εκπαιδευτικών.
Επίσης, τα κενά στα ειδικά σχολεία, στα τμήματα ένταξης και στις τάξεις υποδοχής είναι πολλά, γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία τους και έχει ως συνέπεια, αν δεν καλυφθούν άμεσα, να χαθούν δεκάδες ώρες διδασκαλίας.
Επειδή σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη κατάσταση αυτή και ζητούν την άμεση κάλυψη όλων των κενών έγκαιρα.
Επειδή πρέπει να αποφευχθούν τα φαινόμενα των καθυστερημένων τοποθετήσεων αναπληρωτών ακόμη και στο τέλος της χρονιάς
επειδή η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία τους
επειδή όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης
Επίσης, τα κενά στα ειδικά σχολεία, στα τμήματα ένταξης και στις τάξεις υποδοχής είναι πολλά, γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία τους και έχει ως συνέπεια, αν δεν καλυφθούν άμεσα, να χαθούν δεκάδες ώρες διδασκαλίας.
Επειδή σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη κατάσταση αυτή και ζητούν την άμεση κάλυψη όλων των κενών έγκαιρα.
Επειδή πρέπει να αποφευχθούν τα φαινόμενα των καθυστερημένων τοποθετήσεων αναπληρωτών ακόμη και στο τέλος της χρονιάς
επειδή η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία τους
επειδή όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης
Ερωτάσθε κα. Υπουργέ:
1. Τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο έτσι ώστε να καλυφθούν έγκαιρα οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία της χώρας γενικότερα αλλά και για τον Ν. Ηρακλείου ειδικότερα;
2. Ποιος είναι ο γενικότερος κυβερνητικός σχεδιασμός για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να αποφευχθούν παρόμοια προβλήματα με πέρυσι, όπου υπήρχαν κενά μέχρι το τέλος του σχολικού έτους;