Με ερώτηση του, προς τo Υπουργείo Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, ο Γραμματέας της Κ.Ο. Δημοκρατικής Συμπαράταξης και Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, ζητά να καλυφθούν έγκαιρα τα εκπαιδευτικά κενά και να λειτουργήσουν ομαλά όλα τα σχολεία
Το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, τα κενά στο σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μόνο στο Νομό Ηρακλείου αγγίζουν τα 1.000 αναφορικά με τις θέσεις εκπαιδευτικών.
Επίσης, όπως προκύπτει από καταγγελίες συλλόγων Εκπαιδευτικών, τα κενά στα ειδικά σχολεία, στα τμήματα ένταξης και στις τάξεις υποδοχής είναι πολλά, γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία τους και έχει ως συνέπεια, αν δεν καλυφθούν άμεσα, να χαθούν δεκάδες ώρες διδασκαλίας.
Επειδή σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη κατάσταση αυτή και ζητούν την άμεση κάλυψη όλων των κενών έγκαιρα.
Επειδή πρέπει να αποφευχθούν τα φαινόμενα των καθυστερημένων τοποθετήσεων αναπληρωτών ακόμη και στο τέλος της χρονιάς και
επειδή η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία τους
Επίσης, όπως προκύπτει από καταγγελίες συλλόγων Εκπαιδευτικών, τα κενά στα ειδικά σχολεία, στα τμήματα ένταξης και στις τάξεις υποδοχής είναι πολλά, γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία τους και έχει ως συνέπεια, αν δεν καλυφθούν άμεσα, να χαθούν δεκάδες ώρες διδασκαλίας.
Επειδή σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη κατάσταση αυτή και ζητούν την άμεση κάλυψη όλων των κενών έγκαιρα.
Επειδή πρέπει να αποφευχθούν τα φαινόμενα των καθυστερημένων τοποθετήσεων αναπληρωτών ακόμη και στο τέλος της χρονιάς και
επειδή η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία τους
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο έτσι ώστε να καλυφθούν έγκαιρα οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία της χώρας γενικότερα αλλά και για τον Ν. Ηρακλείου ειδικότερα;
2. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία κάλυψης των κενών στα σχολεία της χώρας και ποιος ο σχεδιασμός για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι δεν γνωρίζουν ακόμη αν, που και με ποιο καθεστώς θα διοριστούν;