Επίκαιρη ερώτηση κατέθεσε προς το Υπουργείο Υποδομών, ο Βουλευτής Ηρακλείου, κ.Βασίλης Κεγκέρογλου.
Αναλυτικά το κείμενο της επίκαιρης ερώτησης έχει ως εξής:
«Ο νέος ΒΟΑΚ σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και η προοπτική του αφορά την επόμενη πεντηκονταετία και οι πολίτες του νομού Ηρακλείου θεωρούν απαράδεκτο να διατηρηθεί ο παλιός δρόμος που χαράχθηκε πριν 60 χρόνια και η μόνη βελτίωση που προβλέπεται να είναι η τοποθέτηση σταθμών διοδίων.
ρομο η θα προχωρήσετε σε νέα χάραξη σε συνδυασμό με την νέα παράκαμψη Ηρακλείου;».
Απαράδεκτη η διατήρηση της σημερινής «παράκαμψης» του Ηρακλείου, που στην πραγματικότητα είναι αστικός πλέον δρόμος, χωρίς καμμιά ουσιαστική βελτίωση δρόμου και κόμβων που αντιμετωπίζουν καθημερινά τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και για το δυσλειτουργικό και ανεπαρκή «κόμβο» Παπαναστασίου δεν προβλέπεται καμία ουσιαστική βελτίωση.
Το ίδιο απαράδεκτη είναι η διατήρηση της σημερινής όδευσης για τα πρώτα χιλιόμετρα προς Χερσόνησο, με τις συνεχείς στροφές που δεν επιτρέπουν τις ταχύτητες και την ασφάλεια που απαιτείται.
Επειδή η προοπτική του νέου ΒΟΑΚ απαιτεί, χωρίς μεταβατικά διαστήματα και «στρίβειν δια της μεταθέσεως», νέα παράκαμψη και χάραξη εξ’ αρχής, για σωστό αυτοκινητόδρομο με σύγχρονους κόμβους που να εξυπηρετεί και την ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου που συγκεντρώνει το 60% του πληθυσμού της Κρήτης.
Επειδή το επιχείρημα ότι θα καθυστερήσει το έργο μάλλον είναι ατεκμηρίωτο και το πραγματικό ερώτημα είναι αν υπάρχει πολιτική βούληση να αποκτήσει το Ηράκλειο την αναγκαία Παράκαμψη με σύγχρονες προδιαγραφές, όπως σχεδιάζεται και καλώς σε άλλα τμήματα και
Επειδή το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης δεν αποδέχθηκε και ανέπεμψε την πρόταση του Υπουργείου σας
Ερωτάσθε κε Υπουργέ:
1.Έχετε την πολιτική βούληση για σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με την αναγκαία νέα παράκαμψη Ηρακλείου και νέους κόμβους ή επιμένετε να διατηρήσετε τον παλιό δρόμο με δήθεν φινίρισμα για να δικαιολογήσετε τα διόδια;
2.Θα διατηρήσετε την παλιά χάραξη, στο τμήμα από Ηράκλειο προς ανατολάς, με τις συνεχείς στροφές και την ανύπαρκτη ασφάλεια για αυτοκινητόδ