Skip links

Να προσληφθούν οι ειδικοί επιστήμονες στους συμβ. σταθμούς νέων για τη Β’ θμια & Α’ θμια εκπαίδευση

Ο Βουλευτής Ηρακλείου Βασίλης Κεγκέρογλου κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων σχετικά με την ανάγκη πρόσληψης Ειδικών Επιστημόνων στους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων (Σ.Σ.Ν.) για την δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Με σειρά ερωτήσεων μου, σας είχα θέσει το θέμα της ανάγκης για ίδρυση Γραφείου Ειδικών Επιστημόνων σε κάθε σχολείο, αφού τα τελευταία χρόνια αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς στους χώρους των σχολείων της Β/θμιας Εκπαίδευσης, κρούσματα που έχουν σχέση με διαφόρων ειδών «παραβατικές συμπεριφορές» από μερίδα μαθητών (βιαιότητες, επιθετικότητα, διακίνηση ναρκωτικών, οργάνωση συμμοριών κ.ά.) με πρόσφατο τη δολοφονική επίθεση του μαθητή του ΟΑΕΔ εναντίον συμμαθητών του και το θάνατο του.
Η παρουσία επομένως στο χώρο του σχολείου των απαραίτητων ειδικών επιστημόνων θα βοηθήσει να ολοκληρωθεί ομαλά, απρόσκοπτα και ισορροπημένα το πέρασμα των παιδιών από την εφηβεία στην ενηλικίωση και θα διευκολύνει επίσης την ομαλή λειτουργία των σχολείων και θα δρομολογηθεί κατά τον καλύτερο τρόπο η ένταξη των νέων στο κοινωνικό περιβάλλον.
Από τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχω καταθέσει προκύπτει ότι οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων στις πρωτεύουσες των νομών προβλέπεται να έχουν 1 Παιδοψυχολόγο, 2 Ψυχολόγους και 2 Κοινωνικούς Λειτουργούς χωρίς όμως να έχουν δημιουργηθεί οι σχετικές οργανικές θέσεις.
Επειδή σύμφωνα με πληροφορίες οι Σ.Σ.Ν. δεν έχουν στελεχωθεί με το απαραίτητο προσωπικό ώστε να λειτουργήσουν σύμφωνα με το σκοπό της ίδρυσης τους και
επειδή κρίνεται απαραίτητη η καθημερινή παρουσία στα σχολεία των ειδικών επιστημόνων

Ερωτάστε κ. Υπουργέ

1.    Πότε θα στελεχωθούν με το απαραίτητο προσωπικό οι Σ.Σ.Ν.;
2.    Αν προτίθεστε να επανεξετάσετε την ίδρυση και λειτουργία Γραφείων Ειδικών Επιστημόνων σε κάθε σχολείο ή στα ίδια τα σχολεία;

Μοιραστείτε:
Σχετικά νέα
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.
Explore
τράβα